حمل و نقل و باربری در تهران

معرفی مراکز باربری معتبر تهران

حمل و نقل و باربری در تهران

معرفی مراکز باربری معتبر تهران

بسته بندی ظروف شیشه ای و چینی

روش‌های منحصر به فرد: بسته‌بندی انواع مختلف ظروف شیشه‌ای

آیا هنگام باربری به مکان‌های دور و نزدیک می‌بایست ظروفتان را جمع کنید؟ این کار را در چند مرحله‌ی آسان می‌توانید انجام دهید. چند مرحله ساده بسته بندی اثاثیه در زمان اسباب کشی به شرح ذیل می باشد

قدم اول: جعبه‌هایی که دارید را جمع کنید.

قدم دوم: حتما درزهای جعبه‌ها را با دو یا سه لایه نواربندی کنید و چسب بزنید.

قدم سوم: کف جعبه‌ها را با کاغذهای خرد یا مچاله‌شده پر کنید. یا به اندازه‌ی حدودا ۱۰ سانتی‌متر یا آنقدر که کاغذها یک کفی نرم برای محافظت از ظروف بسته‌بندی شده‌ی شما ایجاد کنند.

قدم چهارم: در کف جعبه، سنگین‌ترین ظروف را قرار دهید.

قدم پنجم: بشقاب‌ها را روی هم قرار دهید و بین بشقاب ها کاغذ به اندازه کافی بگذارید و به اندازه‌ای که بین هر بشقاب و جعبه کمی فاصله برای قراردادن کمی کاغد وجود داشته باشد.

قدم ششم: فاصله‌ها را با کاغذ پرکنید. این کار را ادامه دهید و مطمئن شوید بین جعبه و ظروف حدود ۵ الی ۷ سانتی‌متر فاصله است تا بتوانید کاغذهای بیشتری در آنجا قرار دهید.

قدم هفتم: بالای این ظروف بسته‌بندی شده تا حدود ۱۰ سانتی‌متر دوباره کاغذهایی را قرار دهید تا لایه‌ی نرمی ایجاد شود، آنقدر که از بالا نیز محافظت شوند.

قدم هشتم: بالای جعبه را ببندید و کاملا چسب بزنید. نباید ظروف داخل جعبه تکان بخورند.

قدم نهم: با کاغذ دور بشقاب‌های تخت را پوشش دهید. از گوشه تا وسط هر بشقاب را بسته‌بندی کنید. لازم نیست ولی می‌توانید برای محافظت بیشتر از چسب هم استفاده کنید.

قدم دهم: فنجان‌ها و لیوان‌ها را در گوشه‌ قرار دهید. از هر گوشه تا سر باز فنجان یا لیوان‌ها کاغذ بپیچید و سپس درون آن‌ها را نیز با کاغذ پر کنید.

قدم یازدهم: بسته به شکل و حالت آن ظرف شاید نیاز باشد برای ظروف بزرگتر مقدار بیشتری کاغذ استفاده کنید. شاید حتی برای محکم نگه داشتن بعضی از آنها چسب نیز لازم باشد.

قدم دوازدهم: ظروف کوچک را چسب بزنید. شاید در بین کاغذها گم بشوند برای همین، با خودکار یا ماژیک یک علامت برای آنها بگذارید تا هنگام درآوردن از بسته‌بندی به راحتی آنها را پیدا کنید.

چند نکته:

برای پر کردن جاهای خالی درون جعبه می‌توانید از حوله، پتو یا بالشتک استفاده کنید.

می‌توانید برای پر کردن فضای خالی بالای جعبه از اشیاء سبک‌وزن استفاده کنید. به هر حال مطمئن شوید که ظروف داخل جعبه تکان نمی‌خورند و به خوبی بسته‌بندی شده‌اند.

هشدار: زمان حمل اثاثیه جعبه‌ی بسته‌بندی شده‌ی ظروف نباید بیش از حد سنگین شود. وزن مناسب برای هر جعبه تقریبا تا حداکثر ۱۱ الی ۱۴ کیلوگرم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.